#random

As you well aware, we are in the middle of World Cup fever woohoo!
Aku terlepas match Brazil hari tu, and my very first match watching world cup was Argentina vs Bosnia on this morning.
Actually tertengok bcs I have to stay awake after Subuh prayer. 
Then, hambik!! Aku semangat gila time Messi score. I'm his fan, mostly about his so-lepak goal skill tu.
Lepas tu terbit satu perasaan 'uishhh match Germany ni kena tengok, ada Mueller'
This is not so me. Tak pernah ya wujud perasaan untuk menonton bola, jauh sekali mengenal football star ni. Tahu sikit-sikit jelah. Yeah, the perks of not so into football, I know I'm lame but who cares haha.Sejak bila entah jadi macam ni.

Alright, aku ada target nak habiskan bacaan aku sebelum puasa sebab nanti boleh fokus untuk pengisian rohani sepanjang Ramadhan, tapi nampaknya Instagram dengan Twitter lebih menarik perhatian aku. *scroll timeline* Balik je kerja golek-golek lepas tu tertidur. Sedar-sedar je buku kat atas muka.


Aduh, mohon istiqamah ye pija. Saya janji saya akan habiskan bacaan ini!


Comments

Popular posts from this blog

Backpacking in Penang 2016 | #4CrackheadsInPenang Day 1

Backpacking in Penang 2016 | #4CrackheadsInPenang Day 2

Backpacking in Penang 2016 | #4CrackheadsInPenang Day 3