Posts

Showing posts from February, 2014

Awesome Twenty and onwards

Image
Saya dah kahwin, sorry tak jemput! *please get back to your sense pija*
Turning to twenty on last 9th January, Alhamdulillah for everything that I have. Bersyukur dengan apa yang dicapai, walau tak sehebat orang lain yang lebih gah dari aku.
At least, its from my own effort, with Allah wills =)
Macam2 perkara aku lalui dari sebesar tapak tangan yang belum kenal erti kehidupan, sehinggalah sekarang , menaip entri kerana blog ini bersawang. *tiup habuk*
I've been through ups and downs of my life. Zaman tengah naik, zaman kemuncak, pertengahan, tengah gemilang bagai nak rak sampai lah zaman kejatuhan.
Bagi aku, zaman kejatuhan adalah bersamaan dengan zaman kegelapan. Masa tu kau rasa tak ada sesiapa lagi dah nak tolong kau, melainkan diri sendiri untuk bangkit balik.
Ya, memang salah aku juga sebab leka.
Benda dah lepas, buat apa nak dikenang.

Eh, benda yang dah lepas patut dikenang, jadi pengajaran buat hamba Dia yang memang alpa ni.

Apa-apa pun, aku suka dengan hidup aku. Walaup…