02 June 2013

#58


Mari berfikiran positif!

Perjuangan harus diteruskan walaupun aku berkali2 cuba untuk berhusnuzon dengan apa yang aku dan rakan-rakanku alami.
Sekali pandang beg-beg aku tu, adalah jugak semangat nak balik.
Pandang kali kedua, memang jilaka betul kena balik awal T_T
Tengok, aku dah mencarut.

Even though it was an absolute piece of shit of last minute notice.
Don't think as a burden.
I have only 2 semesters left that require for 10 months.
Life kat matrik memang best sebenarnya.
Cuma kadang-kadang tu memang melangkau sempadan macam KMS punya moto, kualiti melangkau sempadan.
Moga2 kejayaan sentiasa mengiringi aku.
Moga semangat Sem 1 senantiasa ditiupkan ke dalam diri ni. Semangat sem 2 tak sehebat sem 1.
Harap semuanya berjalan dengan lancar, insha Allah.


 “Dan sesungguhnya Kami benar-benar akan menguji kamu agar Kami mengetahui orang-orang yang berjihad dan bersabar di antara kamu; dan agar Kami menyatakan (baik buruknya) hal ihwalmu.” (Muhammad, 47:31)

KMS aku datang.  

No comments: