01 February 2013

The last teen year

 As-Saff-ians. Nasyid MPI sehari sebelum birthday :)

Time flies, I’ve been turning super sweet nineteen on 9th January. As I wasn’t able to have a very splendid birthday where there’s a cake in front me and everyone’s waiting me to blow the candle, alhamdulillah, Allah still let me breathing with no limit.

I realized that a birthday cake, party and so on is not a prerequisite to celebrate my birthday. Selalunya ayah akan baca doa selamat. And basically ibu will make something special to ‘celebrate’ the day that usually will be my favourite dishes, only with my family. Aku lebih suka macam tu.

Selama 19 tahun ni, macam-macam perkara aku dah lalui. Life has ups and downs right? I met awesome friends, teachers and people from various background and could be from everywhere even though I’m not that extrovert actually haha.


So, I’m still in the state of improving myself to become a better Muslimah.
I want to get excel in all areas of life, in professional and personal to be specific.
I wish I have a good life cause life happens only once, go and chase my dream!
I CAN DO IT.

Rasa bersyukur tahap infiniti sebab Allah kurniakan Ibu dan Ayah yang tak putus-putus bagi semangat kepada aku untuk meneruskan hidup. Their sacrifices, only the sky is the limit. Dari aku yang sebesar tapak tangan, dan sekarang tinggi aku lebih kurang 163cm, berat badan pun masih dalam kategori ideal untuk BMI. Alhamdulillah untuk semua itu.

Bila aku dah kahwin dan ada zuriat sendiri, (umur dah 19, kena matured sikit ehem) aku nak didik anak aku macam ayah dan ibu didik aku, dalam kesederhanaan. Aku tak nak anak aku jauh menyimpang macam sesetengah budak-budak sekarang yang langsung tak ada hala tuju.


Kau nak ke?


p/s: Thank you for gazillions birthday wishes (amboi melampau) and also for the presents ^_^

No comments: