26 April 2012

Susah #2


Sekarang ni semua budak lepasan SPM sibuk nak semak tawaran matrikulasi. Oh yeah, aku dapat dekat je, rasanya berulang ke Banting-Kajang hari-hari tak payah duduk hostel boleh tak? Eheh pelangkung kau karang pija.

Kawan-kawan yang agak rapat dengan aku ramai gila dapat KMNS. Ok macam jelly sikit tang ni haha. Tapi takpelah, ada jugak yang kawan2 tapi tak seramai kat KMNS dpt KMS ni, including Ejil, sepupu aku yang boleh dikira rapat jugaklah. Whoahhh kenapa kau sama dengan aku doeeee? T_T Time raya nanti balik kampung sesama tau bhahaha.


Bantulah aku, Ya Allah. Nampak muka tu? Muka nak makan penampar namanya.

Like seriously, 2 years program? Ni mesti sebab addmaths aku dapat c+ haha. Spoil gila doeee --". Aku nak recheck balik, dapat b pun jadi lah tapi aku mampu redha je :') Makan masa pula nak recheck bagai segala. Erm, there are several pros' and cons' to be listed if I click the accept button in order to grab this chance anyway. I still need to wait for another upcoming options, UPU, IPG and MARA. Then, let myself decide carefully without doubt. :)

1 comment:

pika azan said...

woiii !! cam knl jee sape yg snap pic nii . walaweeee :)