Begin

Trapped in traffic jam last night was unbearable. From Kinrara, it takes 40 minutes to reach Astro. Then ,we made our way to Kesas Highway, unfortunately it's the same thing happenned to people who're made their way to KL. Memang betul-betul menggugat iman sampai tahap nak mencarut dekat semua orang, walhal semua dalam kapal yang sama. Erk? I mean we're in the same boat -,- Nasib baik aku ke Kajang, melalui Putrajaya dan akhirnya sampai ke rumah tepat pukul 8. Bayangkan dekat 2 jam setengah dari Puchong ke Kajang rasa nak hantuk kepala dekat cermin tingkap 70 kali, baru afdal.

Ok aku cuma nak cakap yang aku pun tak tahu kenapa aku remove blog dulu. Sori kalau mukadimah entri macam hampeh, aku tengah meluahkan perasaan yang entahlah, aku pun tak tahulah kenapa dengan aku ni okay dah bai. --" 

Barangkali tanda2 awal PMS. -_______-


Tak ada sebab musabab yang jelas nak diterangkan kenapa aku remove, cukup bersyukur kalau kau orang jumpa aku di sini. ;D This is a new beginning. A new link. A new post. And a new…..emm what?

Yeah, I have to stop pretending. Jangan jadi plastik.

Ok, mood trial menjengah kembali.  Aku kena buat betul-betul, ini berkaitan dengan masa depan aku.
Tinggal 2 bulan saja aku bakal menamatkan perjuangan. Perjuangan berkaitan dengan masa depan. 
Masa depan yang aku sendiri belum pasti lagi.



Comments

Popular posts from this blog

Backpacking in Penang 2016 | #4CrackheadsInPenang Day 1

Backpacking in Penang 2016 | #4CrackheadsInPenang Day 2

Backpacking in Penang 2016 | #4CrackheadsInPenang Day 3